Co daje Ci reklama na budynkach?
Unikalna powierzchnia
Szyld z nazwą sklepu, kaseton z logo Twojej firmy, ogromna konstrukcja reklamowa na wysokość bloku, baner na rusztowaniu… Zwykła ściana, a tyle możliwości!
Realne, duże konwersje
Aż 26% odbiorców wchodzi na stronę internetową reklamowanego zewnętrznie produktu lub marki. Przy Social Mediach robi tak ok. 10%. Przy Google Ads ledwie 2-3%.
Lokalizacja w sercu miasta
Największe skupisko Twoich potencjalnych klientów? Oczywiście: w mieście. Setki odbiorców będą mijać Twoją reklamę codziennie w drodze do sklepu lub pracy.
Podprogowe oddziaływanie
Ludzie chętniej kupują w firmie, którą znają. Sztuczka polega na tym, by pokazać im reklamę kilkadziesiąt razy. Gdy szukają produktu/usługi — mózg sam podpowie Twoją firmę.